NAPOMENA:

 

Usluge ZEPPELIN web shopa možete koristiti samo ako ste stariji od 18 godina. Slike proizvoda na web trgovini Zeppelin su ilustrativne prirode. Slika koja ilustira proizvod na internetskoj stranici www.zeppelin.hr ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu I sadržaju proizvoda te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove. Zeppelin će nastojati na web stranicama www.zeppelin.hr objavljivati točne I aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost I potpunost istih.

Kupac (potrošač) koji naručuje robu emailom webshop@zeppelin.hr ili info@zeppelin.hr viđenu na www.zeppelin.hr prihvaća iste uvjete kupnje te ostvaruje ista prava s kojima je upoznat prilikom narudžbe/TRAŽENJA PONUDE. Kupac kupujući na www.zeppelin.hr traži ponudu za željeni artikl/e. Ukoliko proizvod nije dostupan, zeppelin.hr nije dužan isporučiti traženi artikl/e te kao takva kupnja nije obavezujuća.

Istaknute cijene u našem dućanu (Varaždin) mogu se razlikovati od ovih istaknutih na webshopu, zbog sasvim različitih sustava poslovanja i formiranja cijena. 

CIJENE NA WEBU SU ZA JEDNOKRATKO PLAĆANJE. KUPNJA NA RATE JE MOGUĆA NA KARTICE U POSLOVNICI. 

INFORMACIJA O RASPOLOŽIVOSTI ARTIKALA JE PROMJENJIVA I NE PREDSTAVLJA OBVEZUJUĆU PONUDU.

PLAĆANJE

 

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.

-Isporučitelj (Prodavatelj) je Trgovina Zeppelin (Zagorska 13, 42000 Varaždin, OIB:80143053241, tel:+385 42 232 695 email: webshop@zeppelin.hr)
-Kupac (potrošač) robe je posjetitelj WebShopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticomvirmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) ili prilikom pouzeća i pošalje narudžbu Prodavatelju.
-Izražene cijene su maloprodajne s PDV-om.
-Valuta je EURO (e).

Izjava o korištenju WSPay-a

 

Trgovina Zeppelin koristi WSPay za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

NARUČIVANJE

 

Proizvodi se naručuju putem košarice odnosno kreiranjem web narudžbe na web stranici prodavatelja na sljedeći način:
Pokraj svakoga artikla postoji gumb „DODAJ u KOŠARICU“.
Kada željeni artikl dodate u košaricu otvorit će Vam se prozor gdje ćete moći promijeniti količinu tog artikla.
Ukoliko ste u košaricu dodali krivi artikl, vidjet ćete opciju „OBRIŠI“. Tim gumbom možete maknuti artikl iz košarice.
Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučit će raspoložive te o tome obavijestiti Kupca e-mailom odnosno telefonom zajedno s informacijom o dostupnosti i predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda. Ukoliko proizvode nije moguće naknadno isporučiti, za neisporučene proizvode kupoprodajni ugovor se automatski raskida.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

DOSTAVA

 

 

Uvjeti dostave Overseas/GLS/DPD/HPexpress:
Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Roba se dostavlja na području cijele Hrvatske koje pokriva dostavna služba koja dostavlja kupljeni proizvod. Dostavu vršimo putem Overseas/GLS/DPD/HPexpress dostavne službe najčešće kroz 3-7 radnih dana.

Za pošiljke težine do 20kg poštarina je 4 eura. Za pošiljke veće težine, paletnu dostavu, električne bicikle i skutere cijena pošiljke može biti oko 70 eura ili više. Za detalje kontaktirajte poslovnicu.

POTROŠAČKI PRIGOVORI

 

 

Vaše prigovore kao i pohvale, prijedloge i pitanja možete uputiti: poštom na adresu Trgovina Zeppelin, Zagorska 13, 42 000 Varaždin; na mail: webshop@zeppelin.hr ili predati u našem prodajnom prostoru.

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJEN IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJEN NA DALJINU

 

 

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, te putem Obrazac za jednostrani raskid ugovora . Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana: (a) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed– u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora; (b) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe– u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki; (c) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe – ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu je potrebno poslati isključivo kurirskom službom na adresu Zeppelin, Zagorska 13, 42000 Varaždin bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:
1. ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena.
2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu.
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe.
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave.
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
7. Kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom
8. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
9. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
10. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
11. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

12.INFORMACIJA O RASPOLOŽIVOSTI ARTIKALA KAO I CIJENA JE PROMJENJIVA I NE PREDSTAVLJA OBVEZUJUĆU PONUDU.

UVJETI POVRATA

 

 

 

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Slijedom toga Zeppelin preporuča svojim kupcima:
-dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Zeppelin prilikom izbora proizvoda.
– ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u Zeppelin, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom.
– ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda (postoci u tablici).
– pregledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili krivog skladištenja) što prije obavijestite Zeppelin i vratite proizvod bez da ste ga koristili, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
– ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte funkcionalnost artikla, pažljivo pregledajte upute) i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti, njime rukovati, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

Trgovina Zeppelin utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje originalne ambalaže/dodataka* uz proizvod vraćenog proizvoda:
* dodatcima uz proizvod smatraju se: uputstva za korištenje (pisana ili na mediju), razni kablovi, punjači, vijci i sav ostali pribor koji dolazi uz proizvod umanjuju se za -15% od ukupnog iznosa.
** povrat Second Hand proizvoda ovisi o stanju u kakvom je proizvod kupljen (npr. ako je proizvod kupljen s oštećenom ambalažom povrat se neće umanjiti za navedeni postotak).
*** postotci umanjenja, ovisno o situaciji mogu biti kumulativni (npr. u slučaju da nedostaje ambalaža i nedostaje bundle/oprema – ukupan postotak umanjenja iznosi 30%)

ZA SOFTWARE ILI IGRE ZA PC ILI PLAYSTATION NEMA POVRATA.

OPĆI JAMSTVENI UVJETI

 

 

 

Trgovina Zeppelin obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera. Dakako prema sadašnjem stanju tehnologije obje strane su svjesne da nije moguće garantirati 100% ispravnost komponenata kako hardversku tako i softversku te međusobnu kompatibilnost svih komponenata ponuđenih cjenikom.

Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravnu komponentu priložiti sav potreban pribor koji je s robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste ( kablovi, i/ili shield i sl. i ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu ) te kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda.

Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća, ako u cjeniku za navedenu grupaciju artikala nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije artikl se zamjenjuje 1 za 1 u garantnom roku). Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete od strane Zeppelina već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ukoliko se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik a njime niste zadovoljni moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke. Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik a to su ( printeri, monitori, računalni programi (software) stolna i prijenosna računala, knjige, tablet računala, mobiteli, smartphone uređaji te proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu).

Poklonjeni artikli dobiveni u Zeppelin-u nemaju jamstvo. Ispravnost monitora se gleda prema ISO standardu obzirom da svaki model ima određena odstupanja. Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu, te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja, te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe. Pravo na besplatan servis računala kupac gubi su slučaju da računalo predano na servis ima oštećene ili uklonjene garancijske naljepnice. Trgovina Zeppelin ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Ukoliko roba ima jamstveni list od ovlaštenog servisa kupcu se preporuča da robu preda u ovlašteni servis na rješavanje jamstva. To je brži i efikasniji način rješavanja jamstva obzirom da Trgovina Zeppelin samo prosljeđuje u ovlaštene servise. Trgovina Zeppelin zaprimit će svu robu, ali je vrlo vjerojatno da će u slučaju predaje robe u ovlašteni servis, reklamacija biti riješena u kraćem roku.

Pri kupovini pisača i ne korištenjem originalnih tinti koje je propisao proizvođač tj. korištenjem zamjenskih tinti jamstvo na pisač prestaje važiti. U slučaju nepotpune jamstvene prijave ili artikla prijavljenog na jamstvo koji nije kupljen u prostorijama trgovine Zeppelin, vanjski servis zaračunava radne sate utrošene na rješavanje zadanog naloga od strane kupca prema važećem cjeniku usluga. U slučaju kupnje komponenata za sastavljanje računala ili samo nekih artikala Zeppelin je dužan provjeriti samo ispravnost komponenata. Međusobna kompatibilnost komponenata nije predmet jamstva, ako sve nisu kupljene i sastavljane u prostoru trgovine Zeppelin.

U slučaju da su sve komponente kupljene i sastavljane u trgovini Zeppelin, a dolazi do određenih nekompatibilnosti, Zeppelin će u dogovoru s kupcem pronaći rješenje za nastalu situaciju. Zeppelin se obvezuje da će jamstvo za robu kupljeno u trgovini Zeppelin riješiti u primjerenom roku na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika koje su bitne i relevantne za tu vrstu proizvoda. Ukoliko dolazi do zamjene proizvoda, kupac dobiva i novo jamstvo s novim proizvodom.

Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama. Za proizvode koje kupci ne podignu, trgovina Zeppelin odgovara 30 dana. Nakon isteka 30 dana, Zeppelin zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 2 eura + PDV po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda. Nakon 60 dana proizvod prelazi u vlasništvo Zeppelina, Zagorska 13, 42000 Varaždin. Zeppelin uz svaki račun predaje ovaj jamstveni obrazac tj. upute o jamstvu te se sa potpisom na računu kupac slaže s uvjetima. kupovine u trgovini Zeppelin.
Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:
-transportom nakon isporuke.
-nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem.
-neprimjerenom radnom okolinom.
-neispravnim električnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma).
-zbog ishabanosti samog artikla ( vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja itd. ).
-ako su skinute naljepnice s artikla ( serijski broj, uputa o ugradnji, korištenju itd. ).
-ukoliko Zeppelin utvrdi da je artikl korišten preko njegovih mogućnosti tj da je OVERCLOCKIRAN.
-ako su vršene izmjene na artiklu tj stavljane zamjenske komponente na proizvod i on je promijenio izgled.
-Ugradnjom ili montažom komponente od strane neovlaštene osobe
-Uz komponente ne dolaze uputstva na hrvatskom jeziku pošto su namijenjene za ugradnju isključivo od strane ovlaštene osobe
-Spajanjem tablet računala na USB HUB-a bez zasebnog napajanja (navedeno dovodi do izgaranja USB sučelja tableta)

JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ PREDOČEN RAČUN ILI DOKAZA O KUPNJI ZA PRODANU ROBU

POPIS OVLAŠTENIH SERVISA

 

 

Na deklaraciji ili unutar svakog proizvoda nalazi se podatak o uvozniku i ovlaštenom servisu za isti.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

 

 

U slučaju spora između Kupca i Prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača. Mirenje pred centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje. Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.

POTVRDA PRETHODNE OBAVIJESTI

 

Prihvaćanjem ovih općih prodajnih i jamstvenih uvjeta, potvrđujete da ste primili prethodnu obavijest.
Uživajte u kupovini iz vašega doma.

Vaša trgovina ZEPPELIN