Trgovina Zeppelin obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera. Dakako prema sadašnjem stanju tehnologije obje strane su svjesne da nije moguće garantirati 100% ispravnost komponenata kako hardversku tako i softversku te međusobnu kompatibilnost svih komponenata ponuđenih cjenikom.
Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravnu komponentu priložiti sav potreban pribor koji je s robom, kao njen pripadak, dobiven pri kupovini iste ( kablovi, i/ili shield i sl. i ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu ) te kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda.
Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća, ako u cjeniku za navedenu grupaciju artikala nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije artikl se zamjenjuje 1 za 1 u garantnom roku). Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete od strane Zeppelina već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ukoliko se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik a njime niste zadovoljni moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke. Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik a to su ( printeri, monitori, računalni programi (software) stolna i prijenosna računala, knjige, tablet računala, mobiteli, smartphone uređaji te proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu).
Poklonjeni artikli dobiveni u Zeppelin-u nemaju jamstvo. Ispravnost monitora se gleda prema ISO standardu obzirom da svaki model ima određena odstupanja. Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu, te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja, te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe. Pravo na besplatan servis računala kupac gubi su slučaju da računalo predano na servis ima oštećene ili uklonjene garancijske naljepnice. Trgovina Zeppelin ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Ukoliko roba ima jamstveni list od ovlaštenog servisa kupcu se preporuča da robu preda u ovlašteni servis na rješavanje jamstva. To je brži i efikasniji način rješavanja jamstva obzirom da Trgovina Zeppelin samo prosljeđuje u ovlaštene servise. Trgovina Zeppelin zaprimit će svu robu, ali je vrlo vjerojatno da će u slučaju predaje robe u ovlašteni servis, reklamacija biti riješena u kraćem roku.
Pri kupovini pisača i ne korištenjem originalnih tinti koje je propisao proizvođač tj. korištenjem zamjenskih tinti jamstvo na pisač prestaje važiti. U slučaju nepotpune jamstvene prijave ili artikla prijavljenog na jamstvo koji nije kupljen u prostorijama trgovine Zeppelin, vanjski servis zaračunava radne sate utrošene na rješavanje zadanog naloga od strane kupca prema važećem cjeniku usluga. U slučaju kupnje komponenata za sastavljanje računala ili samo nekih artikala Zeppelin je dužan provjeriti samo ispravnost komponenata. Međusobna kompatibilnost komponenata nije predmet jamstva, ako sve nisu kupljene i sastavljane u prostoru trgovine Zeppelin.
U slučaju da su sve komponente kupljene i sastavljane u trgovini Zeppelin, a dolazi do određenih nekompatibilnosti, Zeppelin će u dogovoru s kupcem pronaći rješenje za nastalu situaciju. Zeppelin se obvezuje da će jamstvo za robu kupljeno u trgovini Zeppelin riješiti u primjerenom roku na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika koje su bitne i relevantne za tu vrstu proizvoda. Ukoliko dolazi do zamjene proizvoda, kupac dobiva i novo jamstvo s novim proizvodom.
Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama. Za proizvode koje kupci ne podignu, trgovina Zeppelin odgovara 30 dana. Nakon isteka 30 dana, Zeppelin zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 2 eura + PDV po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda. Nakon 60 dana proizvod prelazi u vlasništvo Zeppelina, Zagorska 13, 42000 Varaždin. Zeppelin uz svaki račun predaje ovaj jamstveni obrazac tj. upute o jamstvu te se sa potpisom na računu kupac slaže s uvjetima. kupovine u trgovini Zeppelin.
Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:
-transportom nakon isporuke.
-nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem.
-neprimjerenom radnom okolinom.
-neispravnim električnim instalacijama, prenaponom ili strujnim udarom, višom silom (potres, poplava, udar groma).
-zbog ishabanosti samog artikla ( vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja itd. ).
-ako su skinute naljepnice s artikla ( serijski broj, uputa o ugradnji, korištenju itd. ).
-ukoliko Zeppelin utvrdi da je artikl korišten preko njegovih mogućnosti tj da je OVERCLOCKIRAN.
-ako su vršene izmjene na artiklu tj stavljane zamjenske komponente na proizvod i on je promijenio izgled.
-Ugradnjom ili montažom komponente od strane neovlaštene osobe
-Uz komponente ne dolaze uputstva na hrvatskom jeziku pošto su namijenjene za ugradnju isključivo od strane ovlaštene osobe
-Spajanjem tablet računala na USB HUB-a bez zasebnog napajanja (navedeno dovodi do izgaranja USB sučelja tableta)
JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ PREDOČEN RAČUN ILI DOKAZA O KUPNJI ZA PRODANU ROBU